Заміна амортизаторів
Від 500 грн
Точну ціну ви можете дізнатись у нашому автосервісі, записавшись на безкоштовну оцінку за телефоном:
Коли потрібна заміна стійки амортизатора або всіх деталей розхідника? Тут грає роль якість виготовлення цих запчастин та грамотність їх експлуатації. Наприклад, холодною зимою не можна, тільки сівши за кермо, одразу ж їхати швидко. При такому розкладі розхідники, що обговорюються, дуже швидко вийдуть з ладу. Необхідно хоча б пару кілометрів проїхати досить повільно, щоб усі деталі ходової прогрілися.
У середньому заміна переднього амортизатора або заднього повинна здійснюватися максимум через 50 тисяч кілометрів пробігу. Майстри нашого СТО рідко стикалися з тим, що ці розхідники служили до 80 тисяч кілометрів. Цю процедуру нехтувати не потрібно, адже поряд з тим, що ціна питання – здоров'я та життя всіх учасників руху, то ще вартість такої послуги в нашому автосервісі найнижча по Одесі.
Чи потрібно відразу міняти пружину?
Щоб відповісти на це питання, треба розібратися у функціях амортизатора та пружини. Припустимо, машина потрапила колесом у яму або наїхала на купину, у будь-якому разі контакт із дорожнім покриттям порушився. Навантаження з нівелювання коливань бере він пружина, поглинаючи їх енергію. Однак через роботу пружини теж з'являється деяке коливання, яке поглинає наш розхідник. Для такого симбіозу необхідний ідеальний стан обох деталей.
Через деякі особливості будівлі знос амортизатора відбувається швидше, ніж пружини. При його заміні у деяких виникає спокуса залишити її, хоча вона вже трохи просіла. Однак через те, що пружина неякісно виконуватиме покладені на неї функції, на амортизатор буде опинятися додаткове навантаження, він стане непридатним ще швидше, ніж раніше.
Тому наш автосервіс пропонує, коли потрібна, наприклад, заміна заднього амортизатора, встановлювати і нову пружину. При такому розкладі стан ходової буде просто ідеальним, вона набагато довше стабільно працюватиме.
Якщо те, скільки коштує заміна амортизаторів та пружин, вас лякає, пропонуємо один хитрий варіант, який спрацює, якщо здебільшого ви їздите самі. Можна на одній осі поміняти місцями праву та ліву пружини, оскільки остання зазвичай більш просіла через вагу водія. Такий хід не набагато, але відтягне потребу міняти пружини. Однак нехай це буде крайнім варіантом, а не правилом.
Заміна амортизаторів – невід'ємна частина робіт із ремонту підвіски. Остання, як відомо, відповідає за зручність, безпеку водіння. Якщо автомобіль розгойдується, нестабільно поводиться при їзді, це свідчить про те, що йому необхідна заміна передніх амортизаторів, оскільки вони відповідають за баланс машини.
На цій частині ходової системи також лежить відповідальність за хороше зчеплення коліс із дорогою. Воно необхідно, щоб автомобіль плавно вписувався в повороти і гальмівний шлях був у межах норми.
Як часто треба міняти амортизатори?
Діагностику ходової краще робити на спеціальному стенді, а не «вручну» в гаражі. Однак є деякі прийоми, що показують, що настав час їхати до нас на СТО для більш детальної перевірки стану підвіски. Якщо на амортизаторі видно масляні патьоки – це очевидна ознака сильного зносу. Про останнє також свідчить його стукіт при їзді.
Деякі натискають на одну зі сторін машини, і, якщо вона швидко перестала хитатися, це їм каже, що заміна задніх амортизаторів або передніх не потрібна. Але швидко вирівняти стан авто іноді можуть навіть дуже «убиті» розхідники.
Тому, щоб не вдаватися до будь-яких нехитрих маніпуляцій, краще скласти собі графік відвідування нашого автосервісу для своєчасної діагностики та виправлення неполадок підвіски.
Як визначити, що час їхати в «Люкс Авто»?