Система упорскування палива Common Rail дуже міцна і при грамотній експлуатації не потребує частого ремонту. Для підтримки її життєздатності достатньо щороку приїжджати до нас на діагностику двигуна, виявляти неполадки на початковій стадії, усувати їх та насолоджуватися безперебійною роботою «серця» своєї машини.
Але низька якість вітчизняного дизпалива робить свою справу: через це в автосервісі «Люкс Авто» часто замовляється ремонт форсунок Коммон Рейл. Ще однією проблемою, з якою звертаються на наше СТО, є збої в роботі електроніки вищезгаданої паливної системи, що виникають через неправильне зберігання автомобіля або перепади напруги.
Ремонт форсунок Common Rail «світить» вашому авто, якщо:
- машина добре прогріта, але погано заводиться;
- збільшилася витрата палива;
- у вихлопах присутній білий або сизий дим;
- двигун троїт.
Ділимося секретами
Низька якість палива по-різному шкодить машинам різних марок. Наприклад, у «французів» часто «підвисають» форсунки, тому автомобіль часто глухне навіть при пристойно набраних обертах. Проте новачків-автолюбителів може спантеличувати те, що, трохи постоявши, автомобіль нормально заводиться і їде, ніби нічого дивного не відбувалося. Тому вони вирішують, що проблема у ТНВС, однак його заміна становища не покращує.
Щоб цю поломку усунути, треба виявити проблему – зрозуміти яка форсунка «підвисає». Ми беремо спеціальний датчик, виявляємо її та ремонтуємо.
Найчастіше ремонт Коммон Рейл потрібний через виходу з ладу різних датчиків системи, а також інжекторів. Проте ТНВД є стабільним і стійким, тому ми радимо не чіпати його, якщо двигун CRDI почав барахлити, а приїхати до нас на діагностику. Ціна такої послуги все одно буде меншою, ніж вартість самостійної необґрунтованої заміни нормально працюючих деталей та систем.
Об'єктивною причиною ремонту може бути закоксовування клапана EGR, форсунок. Це може статися з кількох причин:
1. Збільшення подачі палива і, як наслідок, підвищення утворення сажі з природного зносу форсунок. Виходячи з їхнього стану, можливо, знадобиться заміна розпилювачів форсунок Common Rail, їх промивання, інші роботи.
2. Саджовий фільтр та клапан EGR забруднюються швидше, якщо водій повільно їздить на низьких оборотах або мляво розганяється. У цьому випадку уявна економія палива обернеться швидкою потребою в чищенні або заміні фільтра сажі та/або клапана EGR.
3. Забруднення системи, що призводить до прискореного механічного зношування форсунки.