Проблеми з дизельними двигунами зазвичай відносно прості. І з проведенням регулярного профілактичного обслуговування можна взагалі уникнути необхідності ремонту. Дизельні двигуни вимагають чисте паливо, чисту олію, "свіже" повітря та задовільне надходження охолодної води. З наявністю цих елементів, Ви вже стаєте на шлях усунення потенційних проблем.
Дорогі проблеми приходять тоді, коли Ваш двигун не правильно змащений або недостатньо чистий, тому старе моторне масло може бути винуватцем і причиною необхідності провести наступну процедуру, вже в автосервісі - промивання паливної системи дизеля. Бруд і шлак в моторному маслі може діяти як абразив на підшипниках, і ніяк не мастила, і після певного періоду часу Ви самі будете викликати знос двигуна, який станеться рано чи пізно.
Різні виробники рекомендують змінювати моторне масло з певними інтервалами так, щоб перевірити та побачити, як часто ви повинні звернутися до професіоналів. Зазвичай діагностика паливної апаратури дизелів дозволяє не тільки побачити реальні показники роботи Вашого автомобіля, але й успішно виключити з рівняння негативний фактор. Наприклад, якщо ваш двигун має невелику кількість мастила або його ефективність не настільки висока, як повинна бути, тоді, швидше за все, необхідно або замінити тип масла, або переконатися, що система працює як треба.
Ремонт паливної системи та все що Ви хотіли б знати
Перевірка паливної системи допустима навіть частіше за вказані авто виробником терміни, оскільки за стандартними інтервалами технічної інформації, не стоїть людський фактор: стиль запалення, якість використовуваних рідин, оточення тощо. Більше того, для покупців нових автомобілів, подібна діагностика паливної системи, це запорука того, що машина прослужить не один сезон.
Система упорскування дизельного палива має чотири основні функції, за якими постійно слід стежити та враховувати їхній стан для подальшої експлуатації:
- Подача палива за допомогою насосних елементів, таких як циліндр та поршень, вбудовані в організм паливного насоса. Бензин стискається до високого тиску, тому кожної моделі передбачені свої показники, і важливо вміти їх налаштувати.
- Регулювання кількості палива разом із споживанням повітря є майже постійною, незалежно від швидкості обертання та навантаження на мотор. Потужність двигуна майже пропорційна кількості впорскування, це регулюється педаллю акселератора, тому кількість упорскування має змінюватися зі швидкістю роботи двигуна.
- Затримка запалення є періодом часу між точкою, коли паливо впорскується, спалахує і згоряє. Так як цей період часу є майже постійними не залежить від оборотів двигуна, використовуваний таймер для налаштування та зміни моменту упорскування – повинен мати оптимальне значення, яке досягається за допомогою спеціального обладнання. Ідеальне співвідношення даних показників може значно покращити ефективність будь-якого автомобіля.