Заправка кондиціонера Від 1000 грн
Точну ціну ви можете дізнатись у нашому автосервісі, записавшись на безкоштовну оцінку за телефоном:
Система автокондиціонування досить складна, тому самостійно займатися діагностуванням, ремонтом чи заправкою, маючи лише знання любителя, досить ризиковано. Найдорожча та головна її складова – компресор. Якщо випадково його пошкодити, доведеться викласти суму, практично таку, як ціна всієї системи. Тому дешевше та грамотніше звернутися до СТО, в якому надається не тільки відповідний автосервіс, але й даються гарантії на виконані роботи.
Чому може знадобитися заправка?
На автокондиціонер постійно впливають негативні фактори: вібрація та температурні перепади, що згодом позначається на якості його роботи. Досвідчені механіки рекомендують, щоб заправка автомобільних кондиціонерів проводилася щонайменше кожні два роки, в ідеалі – щорічно, поряд із загальною діагностикою системи.
Якщо при ремонті автокондиціонера увага приділяється лише усунення поломки, але не відбувається заміна холодоагенту, це може призвести до повторних порушень у роботі системи. Тому, навіть якщо звернення до сервісу не було викликане витоком фреону, практично при будь-якому втручанні в роботу автокондиціонера треба зробити його заправку.
Як відбувається процес заправки
Щоб заправити кондиціонер у машині, виконуються наступні дії:
- Спочатку забирається старий холодоагент.
- Потім проводиться вакуумування системи для того, щоб усунути пил і краплі води.
- Тепер вводяться передбачені добавки та спеціалізована олія, які в процесі роботи системи поступово витрачаються.
- Залишилася заправка фреоном автокондиціонера та його тестування.
Важливо враховувати марку фреону та олії. Для кожної системи кондиціювання передбачені свої витратні матеріали та їх поєднання. Наприклад, холодоагент R-134а заправляється лише у поєднанні з синтетичним маслом, а R-12 – з мінеральним. Розроблено масла, які можна застосовувати при заправці машини будь-яким видом холодоагенту. Цей аспект не впливає на вартість заправки кондиціонера.
Щоб не було поломок після заправки
Особлива увага приділяється тому, щоб було завантажено необхідну кількість холодоагенту. Якщо кондиціонер не доправлено, компресор може швидко поламатися. Адже масло, необхідне агрегату, переноситься фреоном, при нестачі якого компресор спочатку матиме голодування, а потім серйозні збої в роботі.
Якщо ж холодоагенту занадто багато, то тиск у системі стає вищим за норму. Від цього також страждає компресор, який змушений працювати на максимум своїх можливостей. У деяких випадках він може аварійно вимкнутись, якщо господар машини на це не відреагує, агрегат зрештою теж зламається. Коли водій довгий час не приділяв уваги системі автокондиціонування, їздив недозаправленим, деякі поломки компресора можуть виявитися тільки на останньому етапі заправки - при тестуванні заповненої системи. Це серйозний аргумент на користь того, щоб вчасно замовляти обслуговування кондиціонера.